PRICE LIST UPDATED

28 September 2012

Mengapa Kita Mesti Solat?



Assalamualaikum .. ^_^

Amacam title atas ni ? Sentap ? Opps ! Saje nak share .. Niena beli buku bergenre agama ni untuk seorang kawan Niena .. Dengan niat dapat memperbaiki ibadah paling penting iaitu solat.. Solat ialah ibadah yang pertama sekali dihisab diakhirat kelak ..

Bukan hendak menakut-nakutkan tetapi menambahkan sifat zuhud dalam diri insyaAllah .. Nak tengok macam mana bukunya .. Ha , ni gambar dia ..



Buku ini ditulis oleh Muhammad Ahmad Ismail Al-Muqadam .. Harga buku ini RM14.00 sahaja .. Kalau kita boleh beli tiket mahal-mahal pergi konsert T-ara , Big Bang , janganlah berkira nak beli buku ni .. Sangat bermanfaat .. Serious tak rugi ..

Buku ni pun sesuai bagi mereka yang baru hendak mendekati dan mendalami solat .. Selagi nyawa dikandung badan , tidak ada sebab untuk ita berhenti beribadah .. Selagi ada waktu , gunakanlah untuk beribadah .. Kita tak tahu bila ajal kita .. Jangan kita terlalu leka mengejar dunia ..

Renung-renungkan ya .. =)




Terima kasih kerana sudi membaca bingkisan hati Niena .. Suka ? Donate la .. =)

1 comment:

Unknown said...

Assalamualaikum..Bagus lah buku ni..bila kita faham erti solat so insyaallah setiap tindakan kita akn di jaga.Allah pun akn lindungi kita.

Copyright © . All Right Reserved by Niena Sofea