PRICE LIST UPDATED

1 October 2012

Can't Get It Out of My Mind



Assalamualaikum .. ^_^



Hari Isnin ni merupakan hari sentimental .. Tak kisah lah Isnin bila pun yang penting dalam waktu kuliah , Isnin paling sentimental .. Sebab baru pulang dari kampung halaman .. Miss my family so much .. In addition , this week & next week x dapat alek umah .. 19 Oktober mungkin baru dapat balik .. Itu pun kalau tak ada aral melintang macam kelas ke kan .. 

12 Oktober ni tak dapat balik sebab ada blok terbuka .. Kolej kediaman kat maktab ni buat event .. Memang ada tiap-tiap tahun .. Tahun lepas Niena paling teruk kena tahu tak .. Kena bersihkan bilik rehat dan basuh longkang blok .. Teruk boleh tak .. Padahal masa tu baru alek usrah combo .. 

Dengan muka burn masa usrah , tak sempat makan .. Solat pun lambat .. Smeua gara-gara usrah sendirian berhad .. Niena memang tak setuju gila .. Petang tu ibu Niena datang .. Dia pun kesian tengok Niena dah lembik semacam .. Mana tak nya masa tu 2 malam tak tidur tau .. 1 malam tu siapkan assignment , malam nak pergi usrah tu kena siapkan carta aras blok Niena ..

Kesian gak pada kawan yang tolong tu ..Sorang memang dah tergolek tak sedarkan diri tidur sebab penat sangat .. Nien stay sampai subuh buat benda tu dengan sorang kawan Niena .. Pukul 7 dah gerak pegi usrah .. Niena kecewa sangat sebab nak menang sangat pertandingan blok tercantik , sanggup AJK blok tu buat Niena dan kawan-kawan teruk macam tu sekali .. 

Niena memang tak boleh lupa saat tu .. Sekarang ni , waktu tu dah nak tiba .. Bukan nak berkira tapi Niena tak sanggup kene "buli" .. Menang-mentanglah kitaorang ni super junior , sampai hati buat kitaorang macam ni .. Pastu naik sem 2 , awal tahun ni.. Dia ambil semua junior pegang jawatan kat blok tu .. Nampak tak penderaannya kat situ ? Padahal senior ada je ..

Tahun ni jangan harap nak suruh Niena buat macam-macam .. Ibu ayah Niena pun tak pernah kerah tenaga Niena macam tu sekali .. Sudah lah .. Tamatkanlah cerita ini disini ..

Niena sedih tak dapat balik sebenarnya ni .. Apa-apa pun tahniah kepada Encik ayah kerana berjaya sambung pelajarannya .. Program yang dikenali sebagai Program Pensiswazahan Guru (PPG) .. Ahad ni dah mula taklimat .. Ikutkan hati memang nak balik tapi kesian kat Encik ayah .. Taklimat tu kat bandar JB .. Taklimat tu pagi .. Takkan Niena nak suruh ayah hantar pada waktu petang tu pulak kan .. Kesian Encik ayah ..

Niena dapat rasa 6 Oktober ni blok nak buat gotong royong .. Thats why la Niena tak dapat balik .. Niena rasa kalau Sabtu tu tak ada gotong royong boleh je Niena balik .. Ahad pagi tu Niena alek sekali dengan ayah lah kan ..

Sedihlah .. Sampai ibu pun cakap , 2 mggu tak balik ? Lamanya .. Dia tak tahu air mata Niena dah mengalir masa dia cakap tu .. Apa taknya Niena ni homesick .. Ya Allah , tabahkan lah hatiku .. Macam mana nak belajar kat Auckland ni kalau belajar dekat pun dah merengek .. Tapi sebab dekatlah rasa macam ni .. Kalau jauh tak rasa sangat sebab jauh kan ..

Erm .. K la .. Harap Niena sabar .. Miss my family so much .. I love you all .. ;(





Terima kasih kerana sudi membaca bingkisan hati Niena .. Suka ? Donate la .. =)

1 comment:

nis said...

Hai, kalau ada masa, joinlah segmen saya ya~

http://everlasting-frend.blogspot.com/2012/09/segmen-idola-kegemaran.html

Copyright © . All Right Reserved by Niena Sofea