PRICE LIST UPDATED

30 March 2013

PBS Semester 1 PISMP


Assalamualaikum .. ^_^

Kepada semua reader blog Niena, ada yang tahu dan yang tak tahu tu .. Niena bakal guru Bahasa Inggeris yang menuntut di Institut Pendidikan Guru Kampus Temenggong Ibrahim, Johor Bahru .. Pada 1 April sehingga 5 April Niena akan memulakan Pengalaman Berasaskan Sekolah (PBS) di sekolah pilihan Niena iaitu SK LKTP AIR TAWAR 5 .. Sekolah ni merupakan sekolah lama Niena .. Adik Niena bongsu Niena masih bersekolah disini, darjah 5 .. 

Untuk makluman semua, Niena TAK PLAN apa-apa lagi untuk 5 hari ni .. Haha .. Asyik online je .. Malam ni baru nak terhegeh-hegeh tengok tugasan .. Apa punya cikgu da , pemalas betoi .. Maafkan saya, saya manusia biasa yang bisa dihinggap dan dijangkiti virus M yang melampau ..

Tapi malam ni meang Niena akan buat plan untuk 5 hari .. Termasuk menyediakan aktiviti apabila disuruh untuk menggantikan kelas .. Urgh ! Banyak benda oi nak kena siapkan selama 5 hari .. Mohon cikgu sana tak buli aku .. Dibuatnya disuruh aku masuk kelas dari pagi sampai tengahari, ah sudah .. Memang tak siaplah assignment aku macam tu .. =='

Semoga dipermudahkan segalanya .. Amin .. 

Untuk yang nak order produk yang Niena jual boleh pergi ke blog or fb Niena ..

Terima kasih kerana sudi membaca bingkisan hati Niena .. Suka ? Donate la .. =)

2 comments:

Unknown said...

bestnya pergi sekolah rendah :) takdela stress macam kat sekolah menengah.. all the best Kak Niena!

Unknown said...

eh, sy pn budk tesl pismp sem 1 gak.. isnin nti nak start pbs da.. good luck k.. hehe :)

Copyright © . All Right Reserved by Niena Sofea