PRICE LIST UPDATED

31 July 2013

AURAWHITE CHOCOLATE INDULGENCE


Assalamualaikum .. ^_^


HARGA : RM 120 (SEM) RM130 (SS)
POSTAGE: FREE POSTAGE !

Hello uolls! Kali ni Aurawhite datang dengan perisa baru .. Ha, rasa apa ? Rasa CHOCOLATE INDULGENCE yang korang suka la .. Korang suka tak ? Suka tak ? Hehe .. Niena pun excited ok uolls .. 

Jangan risau .. Formula masih lagi sama .. Cuma berbeza rasa .. Uolls rugi kalau tak beli ni .. Sedap giloss ok .. Korang patut bersyukur sebab harga korang masih lagi sama .. Kami seller ni harga naik dah .. Sob3 .. Apa-apa pun kami serve yang terbaik untuk uolls..

Jom serbu .. Ramai dah yang asyik tanya pasal new flavour ni .. Mari2 ! Open for pre-order .. :)

CERAH CANTIK & GEBU DALAM 7 HARI UOLSS!!
INFO AURAWHITE CHOCOLATE INDULGENCE :

> Ia adalah dark chocolate 100% dari Cocoa Bean Organic yang di proses dengan teknologi nano dimana ketika dibancuh ia tidak berketul jadi penyerapan nutrisi pada tubuh lebih sempurna.

>Flavonoid dalam coklat mempunyai sifat antioksidan yang kuat yang dapat melindungi terhadap penyakit-penyakit degeneratif.

> Minuman ini sangat berkhasiat selain berperisa coklat yang lazat ia juga mengandungi protein yang tinggi , nutrisi optimum, tiada gula atau pewarna tambahan.

>Bahan utama yang lain antaranya adalah L-Glutathione,Tilapia Kolagen, Co Enzyme Q10, Hyaluronic Acid, Omega 3 Salmon Fish, Pearl Powder,Pitera & sebagainya. Kesemua bahan ini di gabungkan dapat menbantu kecantikan & kesihatan anda dari hujung rambut hingga hujung kaki.

> Saranan adalah untuk mengambil AURAWHITE CHOC pada waktu pagi dan AURAWHITE LEMON BERRY 900000MG pada waktu malam untuk keberkesanan lebih hebat!Bancuh dengan air sejuk untuk rasa yang ummphh yummylicious!
>Sesuai untuk lelaki & wanita.
> Langkah Hebat Untuk Kekal Hebat Hanya yang Terhebat dari AURAWHITE BEAUTY! 


Terima kasih kerana sudi membaca bingkisan hati Niena .. Suka ? Donate la .. =)

1 comment:

Tengkubutang said...

follower ke 812..
salam kenal yunk..
done follow/singgah sini.. jom follow/singgah blog teman.. heee.. http://tengkubutang.blogspot.com/

klu minat kucen leh follow blog ni jugak.. =)
http://kucenkucenbelog.blogspot.com/

Copyright © . All Right Reserved by Niena Sofea