PRICE LIST UPDATED

28 January 2012

Kegemukan terlampau (!)


Assalamualaikum .. ^-^
Lama gila kot Niena tak update entry personal .. Kali ni nak jugak la cita sikit2 pasal diri ni walaupun bukannya korang nak tahu sangat kan .. Niena suka sangat shopping online .. Tak tahu lah kenapa , tapi banyak juga beli tak pakai .. Sebab tu buat GA .. Main beli je .. Tapi tak mau pakai .. Alasan : SAYA SUDAH GEMOK !

Dulu masa kerja .. berat 40 kg je .. Sekarang dah sambung belajar , patutnya makin kurus .. Ini tidak , naik kau sampai 10 kilo .. Nak tau kenapa ? Ala , jangan buat muka terkezut baca naik 10 kilo tu .. Nak nangis ni beritahu korang macam mana boleh naik ..

Korang tahu tak susu Omega ? Ala , kalau iklan kat TV3 tu , anak dia belikan mak dia susu Omega .. Dah tahu ? Kompom tengah angguk kepada sebab paham .. Huhu .. Niena beli untuk turunkan berat badan , sebab dia cakap menurunkan kolesterol .. Niena pun beli la,  mahal kau ! Masa Niena minum susu tu bulan puasa .. Masa sebelum puasa tu , badan ok lagi .. Tak gemuk macam sekarang .. After puasa je , terkejut eden ! Badan dah macam badak dah .. Kemain besar lagi ..

Ni lah susu yang menggemukkan aku !

Baru-baru ni , nenek Niena beritahu yang susu Omega ni menggemukkan ! Dia memang kasi turun kolesterol , tapi badan naik .. Time tu Niena rasa nak nangis guling2 tau tak .. Hampeh ! Kalau tau , tak mau beli .. Sudahlah nak kurus susah .. Peh , nangis nih tulis entry .. Sedih ni .. :'(

Hai , pompuan mana wei tak sayang body .. Semua nak selim2 ni .. Tak ada pompuan yang mahu biggie .. Betoi tak ? Isk2 , tak apa .. Tak apa .. ada rezeki nanti nak beli Juz Mate 5 dengan Dr. Rozmey tu .. Hai , kayo lah kau doktor .. Yang penting , nak berat badan yang dulu .. Tak duli , nak juga ! Huh !

Aku dah tak boleh pakai baju kebaya aku dah oi ! Haduh ! Pada korang2 yang masih tak tahu tu , ambiklah tahu ya .. Ke aku yang jadi katak bawah tempurung tak tahu pasai susu ni ? 

Nak tengok kegemukan aku tu ? Tengok perbezaan kat bawah ni .. Sila klik untuk besarkan ya .. Ni gambar zaman2 kurus ..

Ni gambar Niena dengan Nadia AF


Amacam , kurus tak ? Haish , kalau cakap aku gemok tu mata memang da terbalik la tu .. Erk , ada ek ?
Ni gambar Niena sekarang .. Sila tutup mata untuk melihat kegemukan aku yang hakiki ..



Korang tengok , teruk kan ? Jelas gila kegemukan aku .. Doakanlah Niena ni cepat-cepatlah kurus .. Niena bukan makan apa pun makan nasi , sayur , buah sama macam korang .. Tapi badan tetap macam ni jugak .. Aish , kat IPG tu selalu dah exercise .. Exercise jalan pegi dan alek kelas dalam masa 10 minit .. Ada GERKO lagi .. Ha, patutnya kurus kan ? Tak apa .. Niena kan terus berusaha untuk menguruskan badan lagi .. Sebab Niena ni tak tinggi .. 154cm je .. Sebab tu mudah nampak gemuk ..

Apa nak buat , itulah yang dinamakan Realiti Bukan Fantasi .. Maaflah kalau menyampah tengok muka Niena yang serabai tu kan .. Nak buat macam mana , blog haku , aku punya sukalah .. Kau hado ? Hehe ..


#Lebih 51 hadiah menarik untuk dimenangi , jom join GA Niena #



Terima kasih kerana sudi membaca bingkisan hati Niena .. Suka ? Donate la .. =)

5 comments:

LaLa mhdnor said...

lau da sedia kurus, insyaAllah senang nak kurus balik even da gemuk :D

eLLa n aLia said...

gemok pun comel ape.. hehe.. ella pla kurus.. nak try lah.. :)

FirdauzX said...

Salam,

Nak tak saya tolong awak menguruskan badan dengan sihat?

Layari:

http://firdauzx.blogspot.com/

Thanks :)

FirdauzX said...

Salam, Nak tak saya tolong awak kurus dengan sihat?

Layari,

http://firdauzx.blogspot.com/

Thanks :)

aReLaN said...

waaaaaaa...sama la.mula2 cam tak caya gak tapi bila ramai cakap gitu & timbang,konfem dah gemuk.jom kurus balik!!!

Copyright © . All Right Reserved by Niena Sofea