PRICE LIST UPDATED

25 January 2012

MAS : Flash Mob Malaysian Style


Assalamualaikum .. ^-^

Korang suka tengok flash mob video .. Tak tahu flash mob tu apa ?
Meh sini tengok contoh ..


Ha , gempaq tak ? Kompom gempaq kan ?
Apa taknya , ramai gila orang nari2 raikan perkahwinan dia ..
Kalau Niena jadi Nikki , kompom dah pengsan dah .. Mana taknya .. Terkezut kot ..

Kali ni Niena nak bawa korang tengok flash mob versi Mesia punya ..
Haiya ? Tak percaya Mesia pun boleh buat flash mob video ?
Hai , Malaysia Boleh ma ..

Kali ini dicreate oleh syarikat penerbangan Mesia yang terkenal iaitu MAS ..
Nak tengok video tu macam mana ?
Sebelum tu , mai tengok screenshot dia dulu ..
Sangat2 lah 1 Mesia .. Melayu ada , Cina ada , India pun ada .. 
Lengkap sangatlah !


Pokcik polis ni memang sporting la derr ..



Dah bersedia nak tengok seramai lebih 100+ orang menjayakan flash mob video ni ?
Betul ? Really ? Serius ?

Jom la ramai2 klik sini ! Tak rugi punya ! =)



Terima kasih kerana sudi membaca bingkisan hati Niena .. Suka ? Donate la .. =)

Copyright © . All Right Reserved by Niena Sofea