PRICE LIST UPDATED

3 March 2012

Celcom Broadband


Assalamualaikum .. ^-^


Niena nak mengadu nasib sikit ni .. Sob3 .. Kesedihan ni .. Sebab talian broadband kena sekat .. Untuk bayaran bulan 1 Niena belum jelaskan lagi .. Baru je keluar bil bulan 2 hari Jumaat .. Tak sampai 2 bulan pun lagi dah kena potong .. Sedih sangat ..

Tapi padan muka lah kan .. Sapa suruh bertangguh .. Kan dah kena potong .. ni pun Niena online guna Wi-Fi asrama Niena .. Nasib lah laju .. Kat IPG ni memang kena guna internet selalu .. Tak adanya kerja yang tak melibatkan dalam talian ni .. Broadband ni ibarat nyawa kat sini la katakan .. Tak mati , tapi tak leh survive .. Hah , macam mana tu ?Jawab2 ..

p/s :  Erm .. Nak upload gambar pagi tadi .. tunggu next entry k .. =)



Terima kasih kerana sudi membaca bingkisan hati Niena .. Suka ? Donate la .. =)

2 comments:

lurun namzar said...

bkn utk student jer, tenet nie.
klu yg keje, lagi la nk guna.

Uncle Jonni said...

saya selalu terlupa bayar bil...
selalu sgt.... huhuhu

Copyright © . All Right Reserved by Niena Sofea