PRICE LIST UPDATED

21 December 2012

Alhamdulillah , Selesai Sudah



Assalamualaikum .. ^.^

Alhamdulillah Niena dah siap edit blog .. Banyak batl benda nak kena edit .. Dulu selebet je blog sebab tak pandai godek-godek kod .. Sekarang dah pandai sikitlah .. Niena tahu korang mesti cakap blog Niena lebih kurang macam Lyssa Faizureen ..

Jawapan Niena 1 je .. Niena ikut SEMUA tutorial Lyssa ok .. Niena pun selalu tanya Lyssa kalau ada masalah dengan blog .. Dengan erti kata lain .. Niena tak tiru ok .. Ada je blog lain macam Niena ni .. Tapi dalam versi warna lain ..

So , harap korang jangan salah sangka ok .. Niena tak tiru , tapi ikut tutorial Lyssa .. Ok ? Penat 1 hari edit blog .. Maaf kalau ada yang cuba bukak blog Niena tapi tak boleh ..


Terima kasih kerana sudi membaca bingkisan hati Niena .. Suka ? Donate la .. =)

3 comments:

Nurul Faiz said...

CF pon banyak guna tutorial Lyssa. huhu :)

Nadia Johari said...

nad pun follow tutorial lyssa..phm sikit

HAJAR said...

Eh kembar blog kak Lyssalah..hehe..

Tutorials kak Lyssa BEST..:)

Copyright © . All Right Reserved by Niena Sofea