PRICE LIST UPDATED

11 December 2012

From Kota Tinggi to Batu Pahat



Assalamualaikum .. ^.^

Hari ni Niena & family pergi Wet World Batu Pahat .. Adik lelaki Niena nan sorang ni ha nak sangat pergi mandi manda .. Niena dah besar ni tak la nak pergi pun .. Nak tak nak , layankan je la budak kecik sorang tu .. 

Gerak dari rumah pagi tadi pukul 8.20pagi .. Sampai rumah 5.50 petang .. Tu un tak da singgah mana-mana .. Penat woo .. Sudah lah Niena ni tak mandi pun .. Bosan gila tunggu adik-adik mandi .. Niena nak upoad gambar tapi penat , tak larat rasa .. Esok-esok ea ..

Ada lagi yang tak tuntut hadiah ni .. Niena dah komen kat blog pemenang-pemenang .. Kalau tak ada yang tuntut , Niena nak simpan untuk next GA pula .. Boleh kan ? Hihi ..


Terima kasih kerana sudi membaca bingkisan hati Niena .. Suka ? Donate la .. =)

1 comment:

Nurmujahidah Ismail said...

nak ajak niena join ga free domain for one year. :D semua peserta akan dapat no winners will be selected.

http://mujadafewa.blogspot.com/2012/12/giveaway-free-domain-for-all.html

Copyright © . All Right Reserved by Niena Sofea