PRICE LIST UPDATED

9 December 2012

Harimau Malaya Belum Hilang Taring



Assalamualaikum .. ^.^

Mungkin penonton bola sepak Harimau Malaya malam ini agak kecewa dengan keputusan seri 1-1 antara Malaysia dan Thailand .. Mungkin kerana 3 tonggak utama Harimau Malaya cedera ketika berdepan dengan Indonesia .. 

Seperti semua orang sedia tahu Wan Zack Haikal tidak dapat diturunkan untk 2 perlawanan kerana kecederaan yang dialami ketika sesi latihan .. Safee dan S.Kunalan pun cedera ketika perlawanan sebelum ini ..




Apa-apa pun Malaysia masih mempunyai peluang di Thailand untuk match seterusnya .. Harap-harap Harimau Malaya tidak patah semangat .. Ramai betul yang minat kat Wan Zack Haikal ni .. Niena perasan dia ni masa Piala Suzuki AFF 2011 di Indonesia ..

Hihi .. Dia memang hensem dan muka dia macam Randy Pangalila .. Niena memang minat sungguh pada Randy kerana rupa paras dia dan mutu lakonan dia .. Tapi Niena tak suka dia digandingkan dengan Elfira Loy .. Coyyy ! Geli ok ..


Minat tu tak lah sampai fanatik dan berangan nak jadi pasangan pada Wan Zack Haikal mahupun Randy Pangalila .. Haha .. Kelakar je kalau ada impian macam tu .. Diorang mestilah tak sekufu dengan Niena ni .. Lagipun , memang tak terlintaslah nak ada impian macam tu .. Kelakar .. Tapi kalau ada jodoh tak kemana .. Eceh ! =p

Hihi .. So , gud luck Harimau Malaya for the next match .. =)


Terima kasih kerana sudi membaca bingkisan hati Niena .. Suka ? Donate la .. =)

1 comment:

Unknown said...

Eh..eh..same eh wan zack haikal dgn randy pangalila ?
Tak perasan pula..:)

Copyright © . All Right Reserved by Niena Sofea