PRICE LIST UPDATED

26 November 2012

Blueberry Cheese Tart



Assalamualaikum .. ^.^

Alhamdulillah hari ni datang kerajinan dalam diri untuk menjalankan operasi mengadun dan menghasilkan Blueberry Cheese Tart .. Bahannya dah beli lama daripada sebelum bulan 10 lagi .. ==' Teruk betul aku nih .. Tu lah .. Bila dah malas tu , memang tak dapat nak buat apa dah kan ..

Niena ikut resepi kat internet je .. Tapi tu la kan , tak sama kalau dengan orang yang pergi kelas .. Texture kulit tart tu kureng sikit lah .. Meh jamu mata tengok gambar .. =)

Haha .. Hodoh kodoh bentuk rupanya .. Ni lepas piping cream cheese ..

After piping cream cheese ..

Ini telah dilukis oleh Niena dan 2 orang dik Niena .. Cantik tak ?

Hambek kau ! 

Jjang ! Dah siap !

Blueberry Cheese Tart sedap makan sejuk-sejuk .. Pastikan sejuk dulu tart ni , baru masuk peti k .. =)


Terima kasih kerana sudi membaca bingkisan hati Niena .. Suka ? Donate la .. =)

3 comments:

Cik Wieda said...

wah , sedapnya :) nanak sikit . pos la .

Hnahdy said...

sedapnya...huhu

wanie said...

Sedapnya , pernah jugak makan , tapi chocolate :)

Copyright © . All Right Reserved by Niena Sofea