PRICE LIST UPDATED

8 December 2011

Tips : 22 Tanda Dia Mencintaimu ! Must Read !

Assalamualaikum.. ^-^
Hari  ni Niena nak share dengan korang tips yang Niena ada tentang cinta ni ..
Kalau korang tak suka , x apa .. 


Siap2 yang nak baca , teruskan membaca & jangan lupa komen & berikan pandangan korang tau ..
okeyh ?

Jom tengok apa yang 22 tu ?

1. Orang yang mencintai kamu tak pernah memberikan alasan kenapa dia mencintai kamu dan dia tahu  di matanya hanya ada kamu satu2nya ..

2. Kalau kamu sudah memiliki kekasih dia tidak peduli , yang penting bagi dia kamu  bahagia ..

3. Orang yang mencintai kamu selalu menerimakamu seadanya ,  dimatanya kamu selalu yang paling cantik walaupun mungkin kamu merasa berat badan kamu berlebihan atau kamu rasa gemuk ..

4. Orang yang mencintai kamu akammengirimkan SMS seperti "Selamat pagi" , "Selamat hari minggu" , "Selamat malam" walaupun kamu tidak membalasnya ..

5. Orang yang mencintai kamu selalu ingin tahu tentang apa sahaja yang kamu lalui sepanjang hari ini , dia ingin tahu kegiatan kamu .. (tapi jangan king / queeencontrol sudah la ye )

6. Kalau di hari ulang tahunmu , kamu tidak mengundangnya setidaknya dia akan mengucapkan selamat atau mengirim pesan ..

7. Orang yang mencintai kamu akan selalu mengingati kamu setiap hari yang dia lalui bersama kamu , bahkan mungkin hari yang kamu sendiri sudah lupa detiknya kerana saat itu adalah sesuatu yang   berharga buatnya ..

8. Orang yang mencintai kamu selalu mengingati setiap kata2 yang kau ucapkan bahkn mungkin kata2 yang kamu sendiri pernah mengatakannya

9. Orang yang mencintai kamu akan belajar menyukai lagu-lagu kesukaanmu ..

10. Kalau terakhir kali kamu bertemu mungkin kamu sedang sakit , beberapa hari (atau selepas pulang 
      dari berjumpa kamu) dia akan mengantar SMS dan bertanyakan keadaan kamu kerana dia risau 
      akan kamu..

11. Kalau kamu beritahu padanya kamu akan menghadapi ujian dia akan menanyakan bila ujian itu , dan saat harinya tiba dia akan mengirimkan sms "Gud luck" untuk memberikan semangat kepadakamu..

12. Orang yang mencintai kamu akan memberikan sesuatu barang miliknya yang mungkin buat kamu itu adalah sesuatu yang biasa , tetapi itu adalah sesuatu yang berharga buat dia ..

13. Orang yang mencintai kamu akan terdiam sesaat ketika sedang berbicara ditelefon dengan kamu ,  sehingga kamu menjadi bingung sesaat , saat itu dia merasa gugup kerana kamu telah menggoncang dunianya .. ( Jangan tertidur sudah, haha .. )

14. Orang yangmencintai kamu selalu ingin berada dekat dngan kamu dan ingin menghabiskan hari2nya bersama mu ..

15. Jika kamu berpindah ke tempat lain , dia akan memberikan supaya kamu berwaspada dengan keadaan sekeliling yang mungkin akan membawa pengaruh yang buruk kepada kamu ..

16.  Orang yang mencintai kamu sering melakukan hal2 yang pelik seperti menelefonmu 100 kali dalam sehari , atau membangunkanmu di tengah malam untuk mengirim SMS atau menelefonmu kerasa saat itu dia sedang memikirkanmu ..

17. Orang yang mencintai kamu bertindak lebih seperti saudara mara seperti seorang kekasih ..

18. Ketika orang yang mencintai kamu sedang merindukanmu dan melakukan hal2 yang membuat kamu berasa rimas / gila dan kamu memberitahunya tindakannya membuatkan kamu terganggu , dia akan meminta maaf dan tidak akan mengulanginya ..

19. Jika kamu memintanya mengajarkan kamu sesuatu , dia akan mengajar kamu dengan sabar walaupun kamu mungkin seorang yang "loading / pending" <<<<< kalau tak faham term ni , boleh tanya .. =)

20. Tika kamu melihat handphonenya , namamu menghiasi sebahagian besar "INBOX" nya dan dia masih menyimpan text kamu walaupun text kamu itu sudah kamu kirim sejak berbulan2 bahkan bertahun2 yang dulu ..

21. Dan jika kamu menghindarinya atau menolaknya dia akan menyedari dan menghilangkan diri dari 
       hidupmu walaupun hal itu membunuh hatinya ..

22. Jika saat kamu merindukannya dan ingin memberikannya kesempatan , dia akan ada di sana menunggu kamu kerana dia tidak pernah mencari orang lain .. Ya , dia akan tetap menunggumu ..

Adakah orang yang berada disisimu sekarang melakukannya dengan cara-cara seperti diatas ? 
Kalau ada , jangan mensia-siakan orang tersebut .. Kamu akan menyesal melakukannya kerana iahanya akan datang "mungkin" sekali seumur hidup ..



Tamat ...
Hehe .. Apa komen korang ?
Tips ni da lapuk ? Tak relevan ? Tak suka ? Suka ? Menyampah ?
Cuba komen sikit .. Niena ada boleh perbaiki ..
Mengikut apa yang korang minat k .. =)

p/s : kalau suka cakap apa ? hehe .. Klik sini  sebagai tanda terima kasih ..

Terima kasih kerana sudi membaca bingkisan hati Niena .. Suka ? Donate la .. =)

6 comments:

Anonymous said...

kesian nya kaloo de owg yg btul syg kite then di tolak cinta nya bulat2..siksa nya perasaan nya...sys niena buat lh banner,eqa nk ambik ltk kt sidebar blog eqa..:)

Kancil 8349 said...

perkongsian maklumat yang bagus...terima kasih

Unknown said...

@cek-chiqa

nanti kak Niena buat ye ..
skrg akk x de mse la dik .. =(

Unknown said...

@Kancil 8349

sama2 kancil .. terima kasih sudi baca .. =)

Fyrah said...

wahh , tips yg mmg trbaikk .. tnxx kak niena :) !

Unknown said...

@Fyrah

sama2 sis .. =)

Copyright © . All Right Reserved by Niena Sofea